Kauno klinikoms padovanojo oro dezinfekavimo įrangą

Tarptautinės Vilniaus moterų asociacijos (International Women‘s Association of Vilnius) narės Kauno klinikoms įteikė patalpų oro dezinfekavimo įrangą – baktericidinius UV recirkuliatorius. Šios specialios lempos naikina virusus ir bakterijas, todėl gali būti statomos onkologijos skyriuose, chemoterapijos procedūriniuose kabinetuose arba laukiamuosiuose.

Pasak Kauno klinikų generalinio direktoriaus prof. habil. dr. Renaldo Jurkevičiaus, gauta parama yra reikšminga tiek Kauno klinikų pacientams, tiek ligoninės personalui, nes tai padės užtikrinti dar didesnį saugumą COVID-19 pandemijos metu. „Nuoširdžiai dėkojame už šią paramą. Puiku, kad įmonės ar organizacijos persiorientuoja, atsižvelgia į susiklosčiusią situaciją šalyje ir paremia priemonėmis, kurių ligoninės personalui ir pacientams reikia. Mes, medikai, tikrai jaučiame palaikymą ir dėmesį – tai daro mus stipresniais“, – sako profesorius.

Ankstesnių labdaros projektų metu Tarptautinės Vilniaus moterų asociacijos narės dovanodavo Kauno klinikoms biopsinių adatų, naudojamų krūties vėžio radiologinei diagnostikai ir krūties audinio žymeklių. „Įvedus karantiną Lietuvoje, asociacijos narės kreipėsi į mus, klausdamos, kuo galėtų prisidėti prie pagalbos pacientams ir dirbančiam personalui, – pasakoja Kauno klinikų Onkologijos ir hematologijos klinikos vadovė prof. Elona Juozaitytė.  – Mūsų ligoninėje pagalbos teikimas onkologinėmis ligomis sergantiems pacientams karantino metu nenutrūko. Mes ir toliau teikiame pagalbą ir siekiame apsaugoti pacientus bei personalą nuo virusinės infekcijos. Oro dezinfekavimo prietaisai labai pagelbės.“

Onkologijos skyriaus vadovės doc. Rasos Jančiauskienės teigimu, šios lempos naudingos ir reikalingos skyriuose, kuriuose gydomi onkologinėmis ligomis sergantys pacientai. „Poliklinikose ir ligoninėse lankosi sunkiai sergantys pacientai, kurių imunitetas ir taip yra nusilpęs, todėl labai svarbu, kad atvykę į gydymo įstaigą jie būtų saugūs, kad aplinkoje būtų kuo mažiau virusų ir bakterijų. Juk dalis pacientų atvyksta jau sirgdami infekcijomis, ligoninėse pasitaiko ir taip vadinamos hospitalinės floros, todėl baktericidinės UV lempos, dezinfekuojančios patalpos orą, aplinką padarys saugesne.“

Tarptautinės Vilniaus moterų asociacijos valdybos pirmininkė Andrea Kedmenec, buvusi pirmininkė Jurgita Butkevičienė kartu su kasmetinio labdaros projekto „Sužydėjusi viltis“ labdaros renginio komiteto pirmininke Lidija Rasutis džiaugėsi galėdamos efektyviai prisidėti prie onkologinės pagalbos kokybės gerinimo Kauno klinikose.

Šiandien ligoninei padovanoti keturi orą dezinfekuojantys bakteriniai UV recirkuliatoriai. Asociacija Kauno klinikoms dar įteiks septynis tokius bakterinius UV recirkuliatorius. Visi prietaisai bus pastatyti Onkologijos ir hematologijos klinikos skyriuose.

Informacija ir nuotrauka – Kauno klinikų.