Kauno klinikose leidžiamas pacientų lankymas

Nuo šiandien Kauno klinikose gydomus pacientus jau galima lankyti, tačiau išlieka tam tikri apribojimai, siekiant išvengti COVID-19 infekcijos plitimo.

Ligoninėje hospitalizuoti pacientai skirstomi į mažos ir didelės rizikos grupes, karščiuojančius, izoliuotus ir pacientus, kuriems nustatyta COVID-19 infekcija. Atsižvelgiant į šias rizikos grupes:

• mažos rizikos grupei priskirti pacientai gali būti lankomi ne daugiau kaip 2 kartus per savaitę.
  • didelės rizikos grupei priskirti pacientai gali būti lankomi tik esant itin sunkiai jų būklei.
  • karščiuojantys pacientai (nustatyta kita priežastis nei COVID-19) gali būti lankomi tik jaunesni nei 14 m. amžiaus arba esant itin sunkiai paciento būklei.
  • izoliuotus pacientus ir tuos, kuriems diagnozuota COVID-19 infekcija, lankyti draudžiama.
  • lankytojai gali lankyti pacientus tik numatytomis lankymo valandomis. Lankymo trukmė –15 min.
  • daugiavietėje palatoje vienu metu gali būti ne daugiau kaip 1 lankytojas.
  • pacientą lankyti gali tik asmenys, neturintys ūmių kvėpavimo takų infekcijų, ūmių žarnyno infekcijų ir kitų užkrečiamų ligų požymių (pvz.: karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas, vėmimas, viduriavimas ir pan.) ir kuriems nėra taikomas saviizoliacijos režimas.
  • lankytojai turi dėvėti vienkartinę medicininę kaukę. Prieš patekdami į skyrių ir išeidami iš skyriaus lankytojai turi atlikti rankų dezinfekavimą.
  • visais atvejais paciento lankymui turi būti išduodamas skyriaus vadovo leidimas, jam nesant leidimą gali išduoti budintis gydytojas.
  •  pacientus gali lankyti tik vienas asmuo vienu metu (lydintieji asmenys lankytojams nepriskiriami).

Artimųjų dalyvavimas gimdyme:

• Gimdyme leidžiama dalyvauti tik vienam gimdyvei artimam asmeniui, tačiau po gimdymo jis turi išvykti.
  • Artimasis gali dalyvauti tik gimdymo natūraliais gimdymo takais metu.
  • Buvimo stacionare metu gimdyme dalyvaujantis asmuo turi dėvėti vienkartinę medicininę kaukę, laikytis personalo reikalavimų.
  • Nėščiųjų priimamajame lydinčiam asmeniui matuojama temperatūra. Jei temperatūra daugiau kaip 37 C, dalyvauti gimdyme neleidžiama.Taip pat jam Nėščiųjų priimajame paimamas ėminys dėl COVID-19.
  • Lydintis asmuo turi neturėti ūmių kvėpavimo takų infekcijų, ūmių žarnyno infekcijų ir kitų užkrečiamų ligų požymių (pvz.: karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas, vėmimas, viduriavimas ir pan.), jam nėra taikomas saviizoliacijos režimas.