Kauno klinikų Pacientų tarybos pirmininku išrinktas Šarūnas Narbutas

Šiandien Kauno klinikose įvyko pirmasis Pacientų tarybos posėdis, kurio metu į tarybą išrinkti pacientai ir pacientų visuomeninių organizacijų atstovai aptarė tolesnio darbo kryptis ir tikslus. „Kai tik išgirdau apie šią Kauno klinikų administracijos iniciatyvą, nudžiugau, nes manau, kad tai bus geras precedentas ir kitoms Lietuvos gydymo įstaigoms, – pasakoja Kauno klinikų Pacientų tarybos pirmininku šiandien išrinktas Šarūnas Narbutas. – Tikiuosi, kad tapsime geruoju pavyzdžiu, kaip sutelkti pacientus, jų artimuosius, medikus, administratorius ir politikus vardan svarbiausio – tai paciento. Ir greitai matysime norimą pokytį.“

Pirmajame Pacientų tarybos posėdyje dalyvavęs Kauno klinikų generalinis direktorius prof. habil. dr. Renaldas Jurkevičius džiaugėsi, kad pacientai ir pacientų organizacijų atstovai, vedini visuomeniškumo ir savanoriškumo principų, prisidės prie paslaugų pacientams gerinimo. „Dėkoju kiekvienam Pacientų tarybos nariui, prisijungusiam prie prasmingos misijos – prisidėti prie Kauno klinikose teikiamų paslaugų kokybės gerinimo, patarinėjant ligoninės administracijai, kokius pokyčius vardan pacientų galime dar padaryti, – sakė prof. Renaldas Jurkevičius. – Pacientų ir jų artimųjų nuomonė mums labai svarbi, nes iš šalies dažnai geriausiai matosi esama situacija.“

Pirmiausiai Pacientų tarybos laukia atsakinga užduotis – išgryninti didžiausias problemas ar sunkumus, su kuriais susiduria pacientai ir jų artimieji Kauno klinikose. „O tada jau laukia gyva diskusija ir idėjų generacija, kaip problemas galima būtų paversti sprendimų siūlymais, – artimiausius tarybos darbus vardija Š. Narbutas. – Jeigu Kauno klinikų administracija bent dalį mūsų siūlymų pavers realybe, tai bus pirmas Pacientų tarybos pasiekimas pacientų naudai.“ Kitas darbinis Pacientų tarybos posėdis numatytas jau gruodžio mėnesį.

Pacientų taryba – tai patariamasis organas, kuris Kauno klinikų administracijai išsakys savo pastebėjimus ir patirtis bei teiks rekomendacinio pobūdžio siūlymus, kaip gerinti teikiamų paslaugų kokybę. „Šį veiksmą mes inicijavome ne formaliai, o su nuoširdžiu tikėjimu, kad ligoninė gali dar geriau atliepti pacientų poreikius, – tarybos įsteigimą komentavo prof. habil. dr. R. Jurkevičius. – Pati idėja kilo norint užtikrinti, kad ligoninėje teikiamos sveikatos priežiūros ir kitos paslaugos kuo labiau atitiktų į pacientus orientuotos (angl. patient-centered) sveikatos priežiūros modelį, o tam būtina įsiklausyti į pacientų lūkesčius. Mūsų visas darbas nukreiptas į pacientą, mes nuolat ieškome pačių geriausių ir kokybiškiausių sprendimų pacientui.“

Kauno klinikų informacija ir nuotrauka